درباره ما

 

وب سایت گرافیک ادوبی پرو ، یک پلتفرم آنلاین برای سفارش خدمات طراحی گرافیک است. این سایت با هدف تسهیل دسترسی کسب و کارها و افراد به خدمات طراحی گرافیک با کیفیت بالا و قیمت مناسب راه اندازی شده است.

ارتباط با ما

جزئیات خدمات

ادبی پلاس

خلاقیت زبان ماست ...

گرافیک، راهی به قلب مخاطب

در بخش خدمات ادبی پلاس سعی ما بر این بوده مقاله هایی مختصر را برای شما آماده کنیم که در زندگی و کار شما موثر واقع بشه . این وبلاگ ها بیشتر برای آشنایی شما با خدمات مجوعه ما هست. امیدواریم که لذت ببرین.

قیمت مناسب

قیمت مناسب و البته کیفیت بالا هدف ما بوده است که از این طریق در کنار کسب درآمد برای خود بتواند تاثیر مثبتی بر روی شرایط اقتصادی شرکت ها و افراد سفارش دهنده داشته باشد.

تحویل سریع

تمامی سفارشات در سریعترین زمان ممکن انجام می پذیرد و حتی امکان انجام کار آنی نیز امکان پذیر است

تیم تخصصی

تیم تخصیی و با تجربه ادبی پلاس با استفاده از تجربیات خود ميتواند کـيفيت و تاثير گــذار بـودن طرح شما را تضمين کند.

ادبی پلاس

طراحی بروشور

طراحی بروشور چیه ؟

برگه هایی که حاوی اطلاعات کلی و جزیی در خصوص فعالیت تجاری شما هستن و معمولا با یک یا چند خط تا از هم جدا میشن ، بروشور نامیده میشن. بروشور ها میتونن دو لت، سه لت یا چند لت باشن. مدل تا شدن اونها میتونه دفترچه ای یا آکاردئونی باشه و سایزهای مختلفی داشته باشه. ویژگی بروشور یا همون لیفلت اینه که میتونه اطلاعات زیادی رو در فضای کمی جا بده و به همین دلیل میتونه برای نمایشگاه ها، تبلیغات خیابونی یا … مورد استفاده قرار بگیره.

چرا طراحی بروشور مهمه ؟

چون این روزها مردم زیاد وقت و حوصله ندارن که واسه خوندن انواع مختلف تبلیغات بذارن. به همین دلیل بروشور یکی از اون روش هاییه که در کوتاهترین زمان ، میتونه ببیننده رو با جزییات کار شما آشنا کنه. اگر میخواین مختصر و مفید خدمات و محصولات خودتون رو در عین سادگی در زیباترین شکل ممکن به مشتری ها معرفی کنین بروشور یکی از راه های اصلی میتونه باشه. طراحان ما تخصص خوبی تو این بخش دارند. میتونید ازشون استفاده کنید و نتیجه کار رو ببینید.