درباره ما

 

وب سایت گرافیک ادوبی پرو ، یک پلتفرم آنلاین برای سفارش خدمات طراحی گرافیک است. این سایت با هدف تسهیل دسترسی کسب و کارها و افراد به خدمات طراحی گرافیک با کیفیت بالا و قیمت مناسب راه اندازی شده است.

ارتباط با ما

جزئیات خدمات

ادبی پلاس

خلاقیت زبان ماست ...

گرافیک، راهی به قلب مخاطب

در بخش خدمات ادبی پلاس سعی ما بر این بوده مقاله هایی مختصر را برای شما آماده کنیم که در زندگی و کار شما موثر واقع بشه . این وبلاگ ها بیشتر برای آشنایی شما با خدمات مجوعه ما هست. امیدواریم که لذت ببرین.

قیمت مناسب

قیمت مناسب و البته کیفیت بالا هدف ما بوده است که از این طریق در کنار کسب درآمد برای خود بتواند تاثیر مثبتی بر روی شرایط اقتصادی شرکت ها و افراد سفارش دهنده داشته باشد.

تحویل سریع

تمامی سفارشات در سریعترین زمان ممکن انجام می پذیرد و حتی امکان انجام کار آنی نیز امکان پذیر است

تیم تخصصی

تیم تخصیی و با تجربه ادبی پلاس با استفاده از تجربیات خود ميتواند کـيفيت و تاثير گــذار بـودن طرح شما را تضمين کند.

ادبی پلاس

طراحی لوگو

آرم یا لوگوی تجاری، اولین معرف شخصیت و اعتبار تجارت شماست.

طراحی لوگو چیه ؟

هر شخص حقیقی یا حقوقی یا هر شرکت تجاری برای معرفی خودش نیاز به نشان تجاری داره تا ازون نماد در تمامی تبلیغات‌های خودش استفاده کنه. این نشان باید به گونه‌ای باشه تا در ذهن مخاطب به خوبی نقش ببنده و طوری طراحی بشه که هویت و زمینه‌ی کاری اون نماد رو در نگاه اول به بیننده القا کنه.

چرا طراحی لوگو مهمه ؟

مختصر و مفید بگم! لوگوی شما، ارزش برند، محصول یا خدمات شما رو به نمایش میزاره. این لوگوی شماست که میگه شما کی هستید، چیکار میکنید، و چرا بقیه باید از محصول یا خدمات شما استفاده کنند.